0
Az Ön kosara jelenleg üres Betöltés folyamatban...

    Termékekkel kapcsolatos kérdések

    Mit jelent az, hogy "Retail" termék?
    A "Retail" kifejezés arra vonatkozik amikor egy termék már nem bontatlan dobozos termékként kerül forgalomba. Ilyen termékek a bemutatótermekben, áruházakban bemutatott (polcra kihelyezett) vevő által kipróbált termékek. Némely esetben nem az eredeti dobozokba kerülnek vissza a termékek, illetve pótlásra kerülnek az esetlegesen hiányozó kiegészítők (kábelek, telepítő lemezek). 
    Minden egyéb vevői elvárásnak (működés, garancia) megfelelnek a készülékek.
    Mit jelent az, hogy "új, dobozos" termék?

    Az "új, dobozos" termék alatt azt értjük, hogy a kiválasztott  termék még a gyártó által csomagolt új készülék.
    Nem volt kibontva, nem volt használva. Természetesen Ügyfél által kiszállítással kért termékek esetében felbontják kollégáink a dobozt a számla, illetve garancia jegy elhelyezése érdekében, majd visszazárják.

    Általános kérdések

    Lehet-e Önöknél ingyenesen parkolni?
    Igen, van saját belső parkolónk, ahol ingyenesen tudnak vásárlóink parkolni.
    Járnak-e kiegészítők (CD, kábelek, stb.) a készülékek mellé?
    Telepítő lemezt minden esetben tartalmaz a csomag. Amennyiben az Ön telepítő lemeze megsérült vagy elveszett, úgy oldalunkról letöltheti (.zip) az eredeti lemez másolatát ingyenesen.
    220V-os kábel minden esetben tartalmaz a csomag.
    Nyomtató kábelt (USB, Párhuzamos, UTP) nem minden esetben tartalmaz a csomag, azt amennyiben a gyártó nem mellékel a készülék mellé, úgy külön kell megvásárolni.
    Tudnak-e segíteni a számomra legmegfelelőbb készülék kiválasztásában?
    Igen, munkatársaink szakmailag felkészülten várják Önt.
    Minden készülékről az oldalunkon talál részletes leírást is amennyiben előzetesen szüksége van rá.
    Vállalják-e a vásárolt készülék telepítését, beüzemelését?
    Nem, cégünk kizárólag kereskedelemmel foglalkozik ezen a téren. Nincs lehetőségünk a készüléket behozott laptopra vagy Ügyfélnél számítógépre telepíteni.
    Tudnak-e más az oldalukon nem található készüléket is beszerezni?
    Igen, kérésre beszerezzük a kívánt készüléket.
    Mit jelent a "6-36" hónap garancia?
    A "Retail" készülékekre és az új bontatlan csomagolású készülékekre 12 hónap gyártói garanciát vállalunk.
    Lehetőség van minden készüléket kiterjesztett garanciával megvásárolni. A kiterjesztett garancia összegét minden készülék esetén a kosárba rakom gombra kattintva tudja megtekinteni. Ártól függően változik a garancia kiterjesztés összege.
    Mi alapján tudom eldönteni, hogy tintasugaras vagy lézernyomtatót vegyek?
    Tintasugaras nyomtatót alapjából azért érdemes vásárolni, mert kis mennyiségű színes nyomtatásra gazdaságosabb üzemeltetni.
    Hátránya a magas fekete nyomtatás költsége, nincs alkatrész ellátottság a szervizek mögött.
    Lézer nyomtatót azért érdemes vásárolni, mert a levetített lapköltsége a legalacsonyabb. Ahol csak feketében számlákat nyomtatnak, ott a lézer a legmegfelelőbb választás.
    Előnye a lézernyomtatónak: olcsó kellékanyag, megfelelő szervizháttér.

    Fizetéssel kapcsolatos információk

    Lehet-e bankkártyával fizetni Önöknél?
    Igen, lehet fizetni xx és yy típusú bankkártyákkal.
    Hová tudom utalni a megrendelt termék árát?
    Minden megrendelésről (e-mail, telefon) munkatársaink visszaigazoló levelet küldenek ügyfeleink részére. A visszaigazoló levélben megtalálható a bankszámlaszámunk ahová tudnak utalni.
    Milyen fizetési feltételekkel lehet Önöknél vásárolni?
    Az alábbi fizetési módokat tudjuk ajánlani ügyfeleink részére:
    - előre utalás
    - utánvét
    - weboldalon bankkártyás fizetés
    - személyes átvétel esetén készpénzes vagy bankkártyás fizetés
    - halasztott fizetés (csak szerződött partnerek esetén)
    Van-e Önöknél áruhitelre lehetőség?
    Nem, cégünk nem tud áruhiteles vásárlást biztosítani Ügyfelei részére.

    Szállítással kapcsolatos információk

    Lehet-e utánvéttel a megrendelt terméket átvenni?
    Igen lehet, tudjuk termékeinket küldeni a Magyar posta csomagküldő (MPL) szolgáltatásával vagy a GLS csomagküldő szolgálattal.
    Mennyibe kerül a szállítási költség?
    A termékeket (40kg alatt) egységesen 1,500Ft.+áfa/csomag áron tudjuk továbbítani vásárlóink részére.
    A 40kg fölötti eszközök esetében külön egyeztetés szükséges.
    Több termék esetében lehet 1db szállítási költséget számolni?
    Kiegészítők (kábel, toner, laptálca, stb) esetében tudunk 1 csomagban több terméket csomagolni.
    Nyomtatók esetében minden készüléket külön csomagolunk, így ahány készülék annyi szállítási költség.
    Mennyibe kerül, ha utánvéttel kérem a csomagot?
    Az 1,500+áfa/csomag szállítási költségen felül további 394Ft.+áfa az utánvét költsége minden csomag esetében.
    Tudják-e a készüléket olcsóbban postázni?
    Nem, a Magyar Posta fix díjakkal dolgozik, így ezen nem tudunk változtatni.

    Rendeléssel, átvétellel kapcsolatos információk

    Lehet-e telefonon rendelést leadni Önöknek?
    Igen, munkatársaink tudják fogadni telefonos rendeléseiket a 06-1/413-0699-as és a 06-20/663-7552-es telefonszámokon. Rendelés felvétel után e-mail-ban visszaigazoló e-mail-t küldünk a rendeléséről.
    Kapok-e visszaigazoló levelet a rendelésemről?
    Igen, munkatársaink minden esetben a rendelés feldolgozása után küldenek rendelés visszaigazolást ügyfeleink részére.
    Meddig kell várnom a rendelésem visszaigazolásáig?
    Munkatársaink 4 munkaórán belül minden megrendelést visszaigazolnak.
    Átvehető-e a kívánt készülék azonnal?
    Amennyiben az oldalunkon "raktáron" jelzést lát a készülék mellett, úgy telefonos egyeztetés után akár azonnal átvehető a készülék.
    Ha telefonon vagy e-mail-ban előre jelzi vásárlási szándékát, úgy elő tudják készíteni a készüléket munkatársaink ezzel meggyorsítva az Ön kiszolgálását.

    Garanciális, hibás készülékekkel kapcsolatos kérdések

    Hibás a megérkezett termék. Mi a teendőm?
    Minden esetben a hibás termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést, hogy munkatársaink minél hamarabb gondoskodhassanak a hibás termék elszállításáról, cseréjéről, javításáról.
    A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as és a 06-20/663-7552-es telefonszámokon, levélben az info@nyomtatobolt.hu címen vagy személyesen üzletünkben.
    Van-e garancia az Önök által forgalmazott termékekre?
    Igen, minden terméket minimum 6 hónap garanciával forgalmazunk, de vásárolhatóak akár 36 hónap kiterjesztett garanciával is.
    Sérülten érkezett a megrendelt termék. Mi a teendőm?
    Minden esetben a sérült termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést, hogy munkatársaink minél hamarabb gondoskodhassanak a sérült termék elszállításáról, cseréjéről, javításáról.
    A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as telefonszámon, levélben az info@nyomtatobolt.hu címen vagy személyesen üzletünkben.
    Mire vonatkozik a garancia!
    A garancia a készülék teljes egészére kiterjed.
    Meghibásodás esetén a készülékekkel az eladáskor mellékelt garancia papíron leírtak alapján járunk el.
    Abban az esetben, ha a készüléken nem tapasztal szervizünk hibát, úgy bevizsgálási díjat számolunk fel.
    Ügyféloldali szoftveres hibákért nem tudunk felelősséget vállalni.
    Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) nem áll módunkban kicserélni.
    Van-e garancia a kellékanyagra (toner, patron, szalag)?
    Igen, minden kellékanyag 30%-os töltöttségi állapotáig meghibásodás esetén garanciában javíttatható vagy cseréltethető.
    A hibás kellékanyagokat minden esetben cégünk visszaküldi a gyártónak vagy annak képviselőjének. A meghibásodott termékek javítását vagy cseréjét minden esetben a termék gyártója vagy annak képviselője végzi el.
    Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) nem áll módunkban kicserélni.
    A javítás idejére tudnak-e adni csere nyomtatót?
    Igen, van rá lehetőség, de nem biztos, hogy pont ugyanaz a típus áll rendelkezésre.
    Cégünk csak magát a készüléket tudja biztosítani. A nyomtatás költsége ilyen esetben az ügyfelet terheli.
    A garanciális készüléket Önök szállítják el vagy nekem kell bevinni Önökhöz?
    A garanciát minden eladott eszköz esetében telephelyünkön tudjuk vállalni. Nincs lehetőségünk Ügyféltől elhozni a hibás készüléket.
    Mennyi idő alatt készül el a hibás nyomtató javítása?
    Alapjában minden garanciális nyomtatót igyekszünk 4 munkanap alatt megjavítani. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy külön értesítést küldünk ügyfeleink részére a további szükséges szervizben tartásról.

    Régi, használt készülékekkel kapcsolatos kérdések

    Beszámítják-e a régi nyomtatómat?
    Igen, van rá lehetőség, de kérjük előzetesen egyeztessen munkatársainkal telefonon a 06-1/413-0699-as, 06-20/663-7552-es telefonszámokon vagy az info@nyomtatobolt.hu általános e-mail címünkön.
    Otthagyhatom-e a régi készülékemet megsemmisítésre?
    Igen, munkatársaink átveszik régi eszközét és átadjuk az erre kijelölt szerződéses partnerünknek hivatalos megsemmisítésre.
    Kell-e fizetnem azért, hogy otthagyjam a régi készülékemet?
    Nem, díjmentesen átvesszük régi készülékét és gondoskodunk annak hivatalos megsemmisítéséről.

    Nyitva tartás, elérhetőséggel kapcsolatos kérdések

    Van-e Önöknél személyes kiszolgálás?
    Igen, üzletünkben átvehetőek a megrendelt termékek, illetve számos kiállított termékünkből választhat.
    Nyitva vannak-e hétvégén?
    Nem, kizárólag hétfőtől-péntekig 08:00-tól 17:00 óráig vagyunk nyitva. Ezen időn belül munkatársaink készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére.
    Meddig vannak nyitva?
    Üzletünk Hétfőtől - Péntekig 08:00 órától 17:00 óráig tart nyitva.
    Szombaton zárva tartunk.
    Milyen telefonszámon lehet Önöket elérni?
    Az alábbi telefonszámokon minden munkanap 08:00-tól 17:00-ig elérheti munkatársainkat:
    Vonalas: 06-1/413-0699
    Mobil: 06-20/663-7552
    Mi az e-mail címük?
    Általános kérdésekkel kapcsolatosan az info@nyomtatobolt.hu címen tudnak nekünk írni.
    Rendelést a rendeles@nyomtatobolt.hu címere tudnak küldeni.
    Van-e Önöknél ebédszünet?
    Nincs, ügyfeleinket minden munkanap (Hétfőtől - Péntekig) 08:00 órától 17:00 óráig kiszolgáljuk.

    Kellékanyagokkal kapcsolatos kérdések

    Van-e kellékanyag a készülékben?
    A bontatlan gyári készülékekben minden esetben van kellékanyag.
    A "Retail" készülékekben nem minden esetben van, de ott ahol nincs, erre külön felhívjuk a figyelmét.
    Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) tudunk-e Önöknél leadni?
    Igen, munkatársaink átveszik kiürült, elhasznált kellékanyagját és átadjuk az erre kijelölt szerződéses partnerünknek hivatalos megsemmisítésre.
    Foglalkoznak-e üres kellékanyagok vásárlásával?
    Nem, cégük kizárólag megsemmisítés céljából vesz át üres, elhasznált kellékanyagokat.
    Tudok-e kellékanyagot (toner, patron, szalag) vásárolni Önöknél?
    Igen, minden általunk forgalmazott készülékhez árulunk eredeti és utángyártott kellékanyagot.